Följ retrougglan på Instagram

Det händer inte så mycket på bloggen  just nu – för tillfället blir det mest inlägg om utställningar, så att Ni som vill, får veta var i Umetrakten Ni kan se mina ugglor. Men att det är stiltje på bloggen betyder inte att jag ligger på latsidan, tvärtom. Jag syr, syr och syr och klurar däremellan på lite nya idéer, som förhoppningsvis kommer dyka på bloggen under våren.

Ni som vill ha mer av retrougglan, som vill se fler bilder på ugglor, vackra tyger och nå't loppisfynd nu och då  – följ mig på Instagram! 
                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                                                                    

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0